فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
فونت زيبا ساز
head>

ابزار وبلاگ

پیام ناراحت کننده ی امیر + عکس

امیر افجار

عاشقان امیر افجار

پیام  امیر  تو فیس بوکش امّا این دفعه خیلی ناراحت کننده است.......

دوستان عزیزم واقعا از این حادثه زلزله متأثر شدم . از همگی‌ شما دوستانم تمنّا می‌کنم هرچقدر و به هر طریقی که میتونید به هم وطن‌های عزیز مون کمک کنید. فقط افسوس کافی‌ نیست تعداد کشته‌ها رو به افزایش هست و کمک‌ها کم. دوستان اگر راه‌های دیگری برای کمک میشناسید لطفا کامنت بذارید. یا از طریقه شماره حساب ۰۱۰۵۵۸۳۱۴۴۰۰۲ بانک ملی‌ کمک‌های خودتون رو اهدا کنید.کمک‌های شما هرچقدر کم میتون جان خیلی‌‌ها رو نجات بده.
 
 

دوستان  منم خیلی ناراحت شدم

لطفا به پیام امیر توجه کنید

بچه ها نظرتون چیه چند روز قالب وب رو عوض کنم ؟!



نظرات شما عزیزان:

aram
ساعت13:57---5 شهريور 1391
سلام صدف جوووووووووووووون خوبی دلم برات تنگ شده بووووووووووووووود

mary joooooon
ساعت15:48---27 مرداد 1391

اره اون یکی قالبتو دیدم
ولی این قشنگتره عوضش نکن
اون متنم خودم سرودم یه دفگی...
واااااااااااااااااااااااای خیلی خوشحالم بچه ها همه خانوادم جزمن دارن میرن خون بدن ولی من نمیتونم چون هم سنم کمه وهم خودمم احتیاج به خون دارم ولی بازم خوشحالم

پاسخ:آفرین به خانواده خوبت از طرف من بهشون سلام برسونراستی از خودت و خانوادت بیشتر بهم بگو باشه؟چند سالته مگه؟!!!!!



yasi
ساعت21:22---25 مرداد 1391
خیلی خوب شده صدف جون وبت*

مثل همیشه بهترینه*

لطفا اگه میشه آی دی یاهو امیر عزیزو بزار***

ممنون**
پاسخ:مرسی عزیزم لطف داری گلم به من و وبم و امیر


mary joooooon
ساعت17:37---25 مرداد 1391

صدف قالب جدیدت خیلییییییییییی قشنگه

دیگه عوض نکن عزیزم........!

پاسخ :مرسی عزیزم .این بهتره یا قبلی؟آهان راستی چند روز قالب سیاه گذاشتم برای زلزله اذربایجان دیدیش؟اما الان عوضش کردمو اینو گذاشتم....



mary joooooon
ساعت17:36---25 مرداد 1391
هزاران هزار افسوس که ایران بزرگ وپایدارما...

این گربه زیباوصبر...

چه اتفاقی واسه سر این گربه افتاده؟

چراهیچ کس به داداین عضونمیرسه؟

خدایاخودت کمکشون کن توبهترینی بزرگترینی مهربانترینی...

ماهم باشماهم دردیم مردم عزیز اذربایجان!!!!!!!!


پاسخ: به به .........خانومه شاعرو ببین.........خیلی قشنگ ماری جووووونم این متن!


هانی
ساعت18:36---23 مرداد 1391

بلاخره عوض کردی قالب وبتو؟
افرین

پاسخ:بله عزیزم....ممنون



mary joooooon
ساعت16:35---23 مرداد 1391

منم هروقت اخبار اماربیشتریو اعلام میکنه یه جوری میشم دیروز بابام ازطریق یکی ازدوستاش بهشون کمک نقدی کردخیلی خوشحالم که منم تونستم کاری ناچیزبکنم
و...قربون امیرم بشم که انقدربه فکردیگرانه مهربون
اره برای تنوع بدنیس صدف عوض کن

پاسخ:عزیزم! از طرف من به بابات سلام برسون ایشالله خدا کمکش کنه...همین الان قاب وبمو عوض می کنم......ای دیمو  برای چی میخایی؟؟



ناناز
ساعت23:03---22 مرداد 1391

مرسی عزیزم از این همه زحمتی که برای وبت می کشی....موفق باشی

پاسخ:lotf dari khanumi



غزل
ساعت22:59---22 مرداد 1391
نمی دونم
هر کاری دوست داری بکن


الناز
ساعت22:58---22 مرداد 1391

آفرین عزیزم به این فکر عایت
من واقعا تحسینت می کنم

پاسخ:مرسی عزیزم.......



گلناز
ساعت22:55---22 مرداد 1391
صدف!
چرا ما رو ناراحت می کنی؟!
خدا کمکشون کنه ایشالله:-
منم واقعا ناراحت شدم
اره فکر خوبیه! قالب وبتو اگه دوست داری عوض کن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ یک شنبه 22 مرداد 1391برچسب:,سـاعت 22:37 نويسنده _
яima